Hocam Emek Vermeden Tecübe Edinmeden başkalarının bildikleri ile kazanç sağlanmıyor 15 senelik tecrübe mi daha çok kazandırı 150 tl ye aldığın eBook mu
Kimse bir e-book veya eğitim ile tecrübe kazanamaz zaten fakat tecrübeye ortak olur. Bir şeyleri kazanmak için 15 yıl beklersen hayatı ıskalarsın.
Ben 11 yıldır facebook reklamcılık sektöründeyim. Bu sektöre girenlerin kendi başlarına gerçek anlamda birşeyler yapabilmesi en az 2-3 yıllık bir tecrübe gerektirir. Algoritmaları öğrenmeleri gerekir, facebook reklamın çalışma mantığını anlaması gerekir, hesap üretimlerini öğrenmesi gerekir. Reklamı yürütmesini öğrenmesi gerekir gibi gibi ve %90 ı zaten bunları kendi başlarına maalesef öğrenemezler. Yada öğrenmek için 2-3 yılını hibe ederler. Peki buna gerçekten ne gerek var. Zaman paradan değersiz mi ?
Anadoluda sıradan bir üniversitedeki öğretmenler ile istanbuldaki büyük üniversitelerdeki öğretmenler nasıl bir değilse buradan eğitim danışmanlık v.s alacağınız kişilerde aynı seviyelere sahip değiller.
Az önce bir arkadaş "kendi online kursunuzu oluşturun" diye eğitim satıyordu görmüşsünüzdür. Yetkisiz bilgisiz ve hiç bir konuda uzman olmayanlara nasıl eğitim satarsınız eğitimi veriyorlar. Böyle bir çöplüğün oluşması normal zaten. Ama iyiyi kötüyü siz ayırt edeceksiniz.