Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Deprem, seçim, bayram hepsi art arda listelendi resmen. Düşüş olması normal tabii ki.
İlerleyen dönemde tsunami olmazsa düzelmesi dileğiyle.
Tam olarak bu, 3 temmuza ertelenen bir sürü iş var. Ben bayramda bakım ve onarımlar için il il gezdim ona rağmen bir sürü yapılacak iş birikmiş özellikle kamu ne kadar iş varsa bayram sonrasına atmış. Hafta başladı mı silsile şeklinde aklımızı alacak.