Selamlar, artık canımı çok sıkmaya başladı bu durum. Forumda bir konu üzerine çalışma ve danışmanlık veriyorum. Çünkü en iyi olduğum kategori Instagram. Ancak işler bir durgun bir durgun artık sıkılmaya başladım. Biraz masraf ettim banner aldım, üyelik çektim, isim değiştirdim öne çıkayım diye yok yine aynı. Sizlerde durumlar nasıl?
Herzaman Söleriz İşini layıkıyla Yapanın Hiçbir Zaman İşi Eksik Olmaz Hocam.
İşinizi Layıkıyla Ve Hak Ettiği Ücret İle Yapın Emin Olun İnsanların Gözünde Yükselirsiniz