diğer ülkeler gibi caydırıcı cezayı bilmem ama, diğer ülkeler gibi gelişmiş bir taksi sistemimiz yok, o nedenle taksiciler müşteri seçme, hatta aldıgı müşteriyi geri indirme, saçma sapan muamele yapma gibi lükslere sahipler.
bu konu daha geniş perspektiften ele alınmalı, şaşırılması gereken korsan taksi ilanları değil, neden varoldugu, insanların neden böyle bir arayışta oldugudur vs.
hep arza bakıyoruz, sorunu çözmek için talebe bakmak lazım, aksi halde arz sadece şekil değiştirir ama her zaman varolur.
olayın kul hakkı ise bambaşka tartışma konusu, fakat yanlış anlaşılacağım için o konuya girmiyorum.