Merhaba, yeni bir google ads hesabı açtım uzman modda görünüyor ama yeni kampanya oluşturmaya çalıştığımda sadece maks. performans olarak açıyor ve teklif olarak sadece dönüşüm üzerine ayarlama yapabiliyorum. Bunu nasıl düzeltebilirim?

Google gerçekten her geçen gün servislerini daha kompleks bir hale getiriyor her yeni hesapta farklı bir şeyle karşılaşıyorum. Analyticsde de ga4 saçmalığı çıktı mobilde neredeyse kullanılmaz hale geldi.