Merhaba arkadaşlar.
Elimde DigitalOcean 200$'lık Sanal sunucu bakiyesi var. Centos Web Panel kuracağım. Lakin yoğun trafik veya ram aşımı durumunda sunucu kendiliğinden kapanıyor mu? Daha önce Vesta Panel de yaşadım bu sorunu. Cyber Panelde de aynı şekilde. Lakin Centos Web Panel daha iyi olduğu söyleniyor. Uzun süreli kullanım yapanınız var mı?