Arkadaşlar merhaba,

Resimde sarı işaretli oda yı (Uzunluk 4.54m, En 2.5m) oturma odası yapacağız fakat bir tek kanepe sığıyor gibi görünüyor o da bize yetersiz L koltuk düşüncemiz var o da hazır olanlar uymuyor gibi.


Değerli fikirlerinize ihtiyacım var.