Arkadaşlar merhaba,
Resimde sarı işaretli oda yı
(Uzunluk 4.54m, En 2.5m) oturma odası yapacağız fakat bir tek kanepe sığıyor gibi görünüyor o da bize yetersiz L koltuk düşüncemiz var o da hazır olanlar uymuyor gibi.
Değerli fikirlerinize ihtiyacım var.