KoyuBirAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
M51 kullanıyorum da sıfırı şuan 20k üstü hocam maleseef
Piyasada ikinci el tertemiz bir sürü cihaz var hocam. ben hem eşime hem kendime aldım ve çok memnunuz.