hocam bütçeyi az daha çıkarabilirsen 2014-2015 mondeolar var otomatik d segmentinde otomatik, çok daha konforlu çok daha idealdir fluence ile kapışamaz bile, 508 ikinci eli bi tık zayıftır parça sıkıntısıda usta sıkıntısıda olan bi araçtır, sanayide peugeot gören öcü görmüş gibi davranıyor, elektronik arızasıda kroniktir hocam, ayda bir ampül patlatır bi bakmışın farın teki yanar yanmaz kızdırması bozulur çok sıklıkla saç baş yoldurur, bütçe arttırmaya gitmeyeceksen fluence ile kal derim daha stabil bi araçtır.