Günlerdir monster notebookta şöyle bir sıkıntı var. Bazen uyku modunda bırakmam gerekiyor. Uyuyof ardından birden fanı uçak motoru gibi çalışıyor. Sabah kalkıyorum laltop sıcacık. Nedir bu işin sıkıntısı bilen var mı? 8 senelik laptopum var, uyu deyince mışıl mısıl uyuyor.

Not: performans ayarlarında sıkıntı yok, güç modu dengelide. Ofis modunda. Deli gibi çalışıyor kendi kendine ekran kapalı halde.