Ben başlayayım 2021 yılında bir kripto para projesinin türkiye topluluk yönetimi ve tanıtımında görev aldım 2.5 ay gibi süreç sonunda projeden 328bintl bir tutar elde ettim 20 yaşımdaydım. Bir hafta sadece ne yapacağımı düşündüm o sırada araştırmalar yapıyordum 1+1 ev ve bir pejo rcz bulmuştum 295bin tl civarında tutuyordu ben gittim o hırs ile küsüratı çekip kalanı stake ettim

şu an hala stake durumunda ne ev ne araba alabildim anlık fiyatı bilmiyorum ama 5,6 ay önce ne vaziyette diye baktığımda o paradan 45bin tl kalmıştı

en büyük keşkemdir 20 yaşımda gençliğimin baharında borçsuz harçsız bir ev bir araba sahibi olmak varken ah ahh.. peki ya sizin?
midyattaki pirince giderken evdeki bulgurdan olmuşsun. stake yapacağına sterlin veya altına bassaydın. keşke demekle bir yere varamadım. soracak olursan en büyük sorun paypal, venmo, cashapp, google and applepay gibi ödeme kuruluşları ülkemizde olsaydı. paranın içinden yüzerdikte işte olmassa olmuyor. yurtdışı hesaplada bir yere kadar şak perma alıp 1 yıl paranın serbest bırakılmasını bekliyorum