Konu
En büyük keşkeniz ne :)
01-07-2023, 23:23:19
#5
FiKRAL
TASARIM AJANSI
Tam kendi keşkemi yazacaktım, sizin keşkenizi okuyunca "Hamd olsun" deyip gidiyorum