İyi bayramlar. Bende de bir ara Fluence vardı ve çok seviyordum. Yakıtı, gidişi, donanımıyla dolu dolu bir arabaydı. Parçası da çok rahat bulunabiliyordu. 508'ler güzel araçtır fakat parçası daha zor bulunur, maliyeti Fluence'e göre biraz daha fazla olur. Konforu ve donanımı da Fluence'den bir ya da iki tık üsttedir diye düşünüyorum. Artı ve eksilerini düşünüp karar vermen senin yararına olacaktır, özellikle böyle bir piyasada.