Bayramın son gününden herkese hayırlı aksamlar, hayırlı bayramlar. 🇹🇷

Severek kullandığım ve çok şükür kullanırken üzülmediğim Fluence aracımı fark ödemeksizin d sınıfı bir araçla değişmek istiyorum. Önceliğim bu aracı alırken de önemsediğim yakıt aynı zamanda. Bununla ilgili olarak 508'i gördüm ve çok beğendim açıkçası. Halihazırda arabama 580.000₺ teklif de aldım. İstediğim 508'i de 500-600 arasına bulabiliyorum kontrol ettiğimde. 2011-2014 modelleri. 1.6hdi otomatik olması benim için önemli. Kullandığım araç da otomatik şu an. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Önerir misiniz?

Fluence aracım muadillerine göre dolu. 508'in daha konforlu ve yumusak olacagını dusunuyorum. Sizce doğru mudur?