Konu
Nerede Ülkemin Güzel İnsanları
01-07-2023, 21:22:21
#2
mhrmgltn
Doğunun insanı daha iyi oluyor hocam genel olarak
(Yanlis anlasilmasin dogudada batidada iyiside var kotusude benim dusuncem doguda daha fazla oldugu yonde)