Logisoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
V1 sürümünde aynı problemi serialized.txt silerek çözebiliyorduk , sizin v2 sürümü , yanlış yönlendirmeyeyim o dosya yok ise
v2 evet . cok teşekkürler yinede . desrek açtim dönüş saglanirsa