Önceki gibi değil önceden gelir beyanı vs ödeme işlerini kendin yapabiliyordun ama artık muhasebeci harici bu işleri yapamıyor. Bunu da muhasebeciler şikayet etmiş olacak ki zorunluluk getirdiler.