Ben bilgisayarımı aldığımda markete gidip terazi ile tartmıştım

sonar bilgisayarcıya verip sorunumu halletirmiştim.
Sonra tekrardan tartma işlemi uyguladım 200 gr eksik çıkmıştı. Eve götürmeden direkt bilgisayarcıya gitmiştim. Eksik parça var çabuk takın dedim.
Adam da ya öyle mi çocuklar unutmuş olmalı deyip ramı takmıştı.
Hey gidi günler hey..
hahaha valla hiç aklıma gelmemişti ha. bende arabayı bakıma sokmadan gidip tartıya sokcam sonra bakıma yolluycam.