cansın.
Bir gün daha geçmiyor ki
@ALBAYRAKTECH; hakkında teşekkür konusu görmeyeyim. Eğitimini ben de alacağım da, alkolü bırakmaya çalışması beni biraz üzdü. O fikrinden vazgeçerse ben de kararımı netleştireceğim.
E tabii ki, eğer gerçekten gelirseniz size de sözüm olsun. 3 ümüz gidelim içmeye
@ALBAYRAKTECH; eğitimi alırken ve sonrasında olan dostluk paha biçilmez, işi olsun sohbeti muhabbeti olsun çok sevdiğim bir dostum iyi ki varsın
Dostlarım bende sizleri tanıdığıma çok mutluyum. Güzel işler başardığımız nice arkadaşlarımız var.
Yeni proje ile çok yoğun çalışıyorum artık şu sıra hafıza kaybı yaşıyorum. Nasıl 200.000 tane tweet spam yaparım derken çıktığım bu yolda yorgunum.
Açıkcası para cebinizde kalsın düşünmeniz yeter.
Mermileri bir şarjöre diziyim yoluna sokalım durumları arayacağım sizi güzel sağlam havuzlu bir villada barbekü nasıl yapılır göstereyim size

Alkole tövbe ettim ama geçen ben bakarsın dikiş tutmaz
Tekrardan ben teşekkür ederim bu arada
@kriptokulu;
Bol kazançlar