eskiden biz domaini alır sonra içerik kovalardık..
hatta şuanda yaptığım hiç kullanımamış com net org domain almak eskisinin sahibi botu cezası ile uğraşmamak için.
son 5 projede domaine göre içerik düşündüğüm için çöp oldu.
öneriniz nedir hocam ben ve su anda konuyu okuyan arkadaşlara destek amaclı bizi biraz aydınlatırmısınız hepimizin anlayacağı şekilde