AzSosyal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alibabadan tedariğini yapacağım ürünü satarken herhangi bir göz sorununa yol açarsa benlik bir sorun yaşanırmı tedarikçi olmam sebebi ile ?
Alibaba topuna hiç girmeyin işler öyle kolay göründüğü gibi değil ürün parasından fazla gümrükte para ödersiniz

Depoda tutma masrafı 2 dene önce 1 gün tutma için 6k ödedim şimdi nedir bilmiyorum
Mali müşavir
Gümrük ücreti ve birçok ücret var