Selamlar,
Öncelikle hayırlı tezkereler hocam.
Mobil oyun yayınlama dusunceniz var ise, ticaret yapmamiz sart degil aklınıza takılan her soru için bilgimin yettiği kadarı ile yardımcı olmak isterim özelden iletisim kurabiliriz. Konuyu okuyan arkadaslarinda faydalanmasi adina buradan da bilgi saglamak isterim;
Arkadaslar baslamak icin secenekleriniz su sekilde;
-Hazır oyun satın almak
-Sıfırdan oyun yaptırmak
Hazır oyun satın almak;
Özgün veya daha önceden yapilmis olan bir fikrin birebir aynisi olan bir projeyi alabilirsiniz. Buna Re-Skin calismasi yaptirip, yayina gönderebilirsiniz. Burada ki kritik konu Re-Skin. Forum içerisinde ki arkadaslar basit-orta-ileri gibi Re-Skin seçeneği koyuyorlar. Re-Skin kategoriye ayıralacak bir iş değil maalesef. Eğer ki Re-Skin yaptirirsaniz oyunun tüm Kullanıcı Arayüzü ve Model tarafının değişmesini istemelisiniz. Projenin arayüzünün komple degismesi bile fark yaratır. Bunu saglamayan kisilerden uzak durmalisiniz. Ama bunun altında bir iş yaparsanız, günün sonunda oyununuzun yayından kalkma ihtimali cok yuksek. Bunun bilincinde olun. Yayından kalkması bir tarafa, hesabınızın da kapatılması söz konusu. Eğer ki özgün bir proje ise, daha önceden yayınlanmamıs ise Re-Skin işlemine gerek yoktur.
Sıfırdan oyun yaptırmak;
Burada konu yine ikiye ayrılıyor. Özgün fikir bulup yaptırmak ve daha önce milyonlarca indirilmis bir oyunun aynısını yaptırmak. Dikkat etmeniz gereken konu milyonlarca indirilmis referans oyundan mekanik ve tasarım olarak ne kadar uzaklasırsanız o kadar sıkıntısız bir proje ortaya cikmis olur. Özgün fikir ile oyun yaptırırsanız hiçbir problem yok zaten.
Hazır oyun alabileceginiz yerler;
https://codecanyon.net/search/unity https://www.sellmyapp.com/downloads/category/unity/
Bu sitelerden oyun alıp, forum içerisinde satan kisilerden uzak durmanızı tavsiye ediyorum. Cunku projeler kendilerine ait degil, buna ragmen satıs sagliyorlar. Onun disinda zaten projede herhangi bir sorun cikmasi durumunda çözümsüz kalabiliyorlar.
Hazır satın aldıgınız projenin temiz ve kolay değiştirilebilir olması sizin için çok iyi olur, teknik anlamda bir sorun cikmaz ise süreciniz cok daha saglikli ilerler.
İyi forumlar, iyi bayramlar.