Bir kuyumcu tanıyorum altın satışından çok kartları nakite çeviriyor ve taksit yapıyor. Mesela 50 bin kart borcun var asgarisi 20 bin lira sende ise sadece 5 bin lira var. Gidiyorsun kartının tüm borcunu ödüyor kendi sirketinden bir şey satıyor 8 taksit yapiyor. Sen 6500 lira taksitle ödüyorsun o arkadaşa da 3500 lira ödüyorsun . Yani durduğu yerde 3500 lira kazanıyor. Günde 10 kişi gelse manyak para. Hem kart sahibi kazanıyor hem bu arkadaş
Dediğiniz şey biraz tefeciliğe giriyor birde kuyumcular en fazla 3 taksit yapabiliyor birde şuanda bankalar limit koydu 5bin tl den fazla para çekilemiyor poslardan kuyumcularda