Merhabalar. Kardeşimin Erken yaşta kaynar su dökülmesiyle boyun ve sağ omzunun bir bölgesi yanmıştı yaklaşık 10 sene öncesinde. Şuan kendisi 18-19 yaşında ve dövme ile kapatmak istiyoruz. Bayram üstüne denk geldiği için plastik cerrahiden randevu alamadık. Daha öncesinde tecrübesi olan veya yaptıran var mıydı? Bu kısmı dövmeyle kapatabilir miyiz?