Sigara kullanıyorsan sigara stokla bol bol.
Benim orada olduğum dönemlerde en uygun GSM firması o2 idi. Aklında bulunsun.
Brighton bournemouth bölgeleri nispeten daha iyi olsa da, yağmur çok olur. Ona göre kıyafet alman lazım.
Kabuklu çekirdek bulamıyordum ben mesela, kriz geçirmiştim. Eğer buna benzer tutkuların varsa buna benzer bir şeyler goturebilirsin.
Birkaç günlük atıştırmalık bir seyler al yanına. Özellikle İlk gün çok lazım olacak.
Çantanda bir kalem olsun muhakkak. Lazım oluyor.
Aklıma bir şeyler gelirse editlerim.
Öncelikle teşekkür ederim hocam cevabınız için, evet sigara kullanıyorum, gov.uk adresinden bakınca 1 kartondan fazla sigaraya izin verilmiyor olarak gördüm baktığım çoğu kaynakta öyle diyor bundan fazlasında ne gibi bir sorun yaratabilirler eğer götürürsem çünkü sigara fiyatları cidden pahalı
dediğiniz gibi kışlık sonbaharlık kıyafetler de koydum
paketli olarak noodle ve çorba gibi şeyler düşünüyorum
kalemi de ekledim şimdi teşekkür ederim bilgileriniz için