MSinaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Moldova'ya giriş yaparken Romanya'ya da geçeceğinizi belirtmeniz sağlıklı olacaktır.
Diğer türlü ülkeden çıkış yaparken uzun süre bekletebilirler.

Ek olarak: Romanya AB üyesi olduğu için izin vermeyebilirler.



Neden hocam?
Ben geçen ay oradaydım.
İlk kez giriş yapmama rağmen sorun çıkarmadılar.
Bir ust mesajda yazdim hocam. Savas ciktigindan beri boyle. Savas bitse bile artik moldovaya girisler Eskisi kadar kolay olmsyacak. Ozellikle romanya schengen bolgesine girdikten sonra.