Hocam bence sendpulse kullanın daha pratik ve anlaşılır aylık 10000 mesaj ücretsiz
bir sorun yaşamıyorum
hocam türk +90 lı numara kullanıyorsunuz? ve +90 numaralardan mesaj alıyorsunuz değilmi whatsapp üzerinden. Eğer öyleyse bende sendpulse e geçeceğim. şimdiden teşekkürler. iyi bayramlar.