KeremArtan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 yıldır kullanıyorum. İlk başta 50 ile başladık. Sonradan fiber geldi. 100e çıkarttılar. Hala öyle. Sizin dediğiniz şeyi şu ana kadar hiç yaşamadım.
fiber bizlere ulaşmayacak fakat vdsl sürekli kullanıyorum ve aldığımdan beri de vdsl ile devam ediyorum