Herkese Merhabalar,
Geçen Yıl Türknete Geçiş Sağladım. VDSL üzerinden 52 mbps almaktaydım fakat gördüğüm şey 1-2 ayda bir kutudan çıkış ve giriş değerini değiştiriyorlar. Örneğin aldığımda 52 mbps alırken şuan 39 a kadar geriletmişler. UPload 12 den 6 lara gerilemiş fakat kasıtlı olarak yapılmakta. çünkü turkneti aradığınızda düzeldimi diyor hat değerlerini değiştiriyor. düzeldi dedikten sonra ise 2-30 gün arasında tekrar eski haline getiriyor. Yani kısaca kaş yapmadan göz çıkarıyorlar. Memnun değilim ve aradığımda max bu kadar olur diyorlar oysa hiçbir güncelleme yapmadım.