BUnlar sizi yemliyor sonra bir guzel carpiyorlar...
Ayrica odemeler ayri ayri kisilerden geliyor, buyuk ihtimalle birilerini dolandiriyorlar, parayi size gonderiyorlar. Yani bir dolandirici sebekesinin parcasi olabilirsizin farkinda olmadan....

Size isleyisi anlatayim:
1. boyle ufak tefek gorevler verirler 1-2 tane ve odemeler farkli sahislardan sizin banka hesabiniza gelir.
2. Buyuk bir gorev geliyor ve bunu yapmadan bir sonraki goreve gecemiyorsunuz. Bu gorev birine 300tl gonder, dekont at sana 500 gonderelim tarzinda.
3. Siz dolandiriciya 300tl gonderirsiniz, size baska bir sahistan 500 gelir.
5. Yine rastegele bi 70-100tl yem gorevi gelir.
6. Sonra size yine zorunlu bir gorev gelir ama bu sefer 2000tl gonder, sana 3000tl gonderelim diye..
Asil burda zokkayi yemis oluyorsunuz ve dolandirilmakta kalmayip, para aklama cetesine ortaklik etmis olursunuz. 2-3 sene sonra karakoldan cagirirlar artik.

Bu sebekelere kanan, iki gram beynini kullanmaktan aciz ergen cok malesef!