Şimdi anlaşıldı baaaaazı vekillerin birbirlerine neden en çok bu kelimeleri kullandıkları meğer küçük düşürücü kelimeler hakaret sayılmayan kategorisine giriyormuş.
Şunu çok merak ediyorum "
Savcıysanız savcılığınızı bilin" bunu adliye içerisinde söylemişler yoksa sosyal medya veya yayın organlarında mı söylenmiş. Ben bir savcıya bunu desem elimi kolumu sallaya sallaya çıkabilir miyim.