Şimdi anlaşıldı baaaaazı vekillerin birbirlerine neden en çok bu kelimeleri kullandıkları meğer küçük düşürücü kelimeler hakaret sayılmayan kategorisine giriyormuş.

Şunu çok merak ediyorum "Savcıysanız savcılığınızı bilin" bunu adliye içerisinde söylemişler yoksa sosyal medya veya yayın organlarında mı söylenmiş. Ben bir savcıya bunu desem elimi kolumu sallaya sallaya çıkabilir miyim.