Az önce instagramda gördüm, fenomenler paylaşmış kendilerine yorum atanlara dava açıyorlar, yok 50 bin aldım yok 20 bin aldım, yok 10 bin aldım bagış yapıcam vs gibi... Geçen sene çevremde de duydum kuzen halasına, yegen amcasına hakaretten dava açıyorlarmış, ben de eski kafa tabii nasıl olur diyorum halbuki fenomenler aracılığı ile artık liseliler bile yapmaya başlamış bunu, işin ucunda yüklü para olunca normal bence.

Şimdi sorum şu, hakaret neleri kapsıyor, bazen ben burda konu açıyorum; oksijen yerine ne çekiyosun, akıl bedava, ögrende gel gibi bir sürü mesajlar konularımda hala mevcut buar hakarete giriyor mu, illa küfür mü olması lazım? Ben de bagış yapıcam