2020 yılında almak istediğimde Dacia bayisi %90 ve üzeri engelli olmam gerektiğini belirtmişti. O dönemler 20 bin tl peşin isteyip gerisini taksitlendiriyorlardı şuan durumlar nasıl bilemiyorum.
Dacia bayisi size araç satmak istememiş

Bu başından beri böyle, hiçbir şey değişmedi...