%80 engelliyseniz aracı kendi adınıza alacaksanız (Engelli ehliyetiniz varsa) hiçbir sorun yok hemen alabilirsiniz. %80 engelli birinin üzerine (anne&baba) araç alacaksanız rapor %90 tam bağımlı olmalı.
2020 yılında almak istediğimde Dacia bayisi %90 ve üzeri engelli olmam gerektiğini belirtmişti. O dönemler 20 bin tl peşin isteyip gerisini taksitlendiriyorlardı şuan durumlar nasıl bilemiyorum.