mehmet05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış bilgi demek yerine "ek olarak" diye devam ettirebilirsiniz. Benim verdiğim bilgi de her hangi bir yanlış yok eksik bilgi olabilir, bende %80 engelliyim durumlardan az çok haberdarım.
%80 engelliyseniz aracı kendi adınıza alacaksanız (Engelli ehliyetiniz varsa) hiçbir sorun yok hemen alabilirsiniz. %80 engelli birinin üzerine (anne&baba) araç alacaksanız rapor %90 tam bağımlı olmalı.