Zevksiz kısmı tamamen doğru ayrıca mekanlar çok pis. Kararmamış, tozlanmamış koltukları olan, masaları düzgün silinen mekana daha rastlamadım.
Eh idare eder yer ise Leman otel'in altındaki leman pub diyebilirim. Yoklukta gideri var.