Birine reklam tıklattırdım subdomainden 15dk oldu hala yansımadı sanırım subdomainden kazandırmıyor adsense
Hocam bu olayida yapmasan iyi olur. Adsense botlari cok akilli artik. Site sahibi admini nerde olsa buluyorlar. Hesabi kapatiyorlar. 3 kurus icin Adsenseden olma.. Herseyi oluruna birak. Bu dedigin olay 10 sene falan once oluyordu, yapma emegine yazik.. Tabikide sen bilirsin.
iyi bayramlar..