Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
blogspotun neresi cazip gelmedi hocam ya


blogger adamdır
Aslında alan adını yönlendirip kullanabilirim güzel bir platform fakat güzel bir tema bulamıyorum ücretsiz birçok Blogger teması olsa da tam anlamıyla düzgün bir görüntü elde edemiyorum açıkçası