Mac'ınız çalınırsa ve ya kaybolursa Göz atar mısınız hocam. Anladığım kadarıyla kaybolduğu zaman ve ya çalındığı zaman uzaktan yetkisiz erişim için parola ile uzaktan kitleyebiliyorsunuz. Detaylı incelemenizi öneririm. Takıldığınız yani gezip tozup cihazları örneğin starbucks gibi yerlerde kullanıyorsanız Çalınma olayları azalır kameralı alanda böyle bir olaya birisinin kalkınacağını düşünmüyorum kalkınırsa da en azından elinizde deliller bulunur karakola başvurabilirsiniz Mac'ınızın seri numarasını not edin polisler sorabilir. Aklınıza kötü şeyler getirmeyin böyle şeyler düşünmeyin olmayacak olsa bile kendinize sıkıntı stres yaşatırsınız.