Merhabalar,
Samsundayım bütün yerler kapalı olduğundan bi yer bulamadim.

Aracımın gaz teli koptu, 400 tl ye buldum aldım fakat onun takılması lazım, anlayan biri varsa yardımcı olabilir mi ?