Efsaneyim66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen çok kitap okumussun, o kadar çok okumussun ki kitaplari üst üste okuya okuya uzaya çikmissin.
Seninle bu anlamsız tartışmayı devam ettirmeyeceğim. En insanın inebileceği bir seviye vardır.Sen benden çok yükseksin belli benim seviyeme inme sen Mükemmel ekonomi fikirlerinde başarılar.