herkese selam, ben 2014 yılında bir youtube kanalı kurdum. 2020 yılına kadar 1200 üstünde bir çok içerik ürettim ve bıraktığımda 550.000 aboneye 515.000.000+ görüntülemeye sahiptim. Bıraktıkan sonra yıllar geçse bile hala bazı takipçilerim bana destek ve özlem mesajları atıyordu geçtiğimiz gün yeni bir kanal kurup yeniden başlama kararı aldım. Benimle büyüyen o insanların duygusal mesajları çok duygulandırdı. Eskiden 1 saatte 100.000 izlenen içeriklerim vardı şuan 1 k zor oluyor ancak sıfırdan başlayıp başaran ben sizce bir kez daha başarabilir miyim? siz olsanız ne yaparsınız?
Bir kez başarmışsan, başarmayı öğrenmişsin demektir