Neden iphonedan androide geçiş yapıyorsunuz hocam attan inip eşeğe binmek gibi
Hali hazırda s20+ ımda var, 7aydır apple kullanıyorum.
Ekosistemi hariç bana kattığı en ufak bir şey yok, yok öyle güvenli böyle güvenli demeyeceksek.
Harici bir artısı daha doğrusu farkını görmedim.
Ekosistemi de şöyle, saatimde var her gün sarja takmak zorunda olduğum bir saat kullanmak istemiyorum mesela, huawei gt4 pro ya geçiş yapacağım saat konusunda
Farklı tercihler kısaca hocam