Emirizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden iphonedan androide geçiş yapıyorsunuz hocam attan inip eşeğe binmek gibi
Geçtiğimiz ay sıfır iphone aldım ve yüksek ihtimalle bayramdan sonra samsung'a geçeceğim. Eşekten inip ata bineceğim yani. İlk aldığım güne lanet ettiğim tek telefon iphone