Bizzat bende kedinin çok küçük (gül dikeni batması) şeklinde ısırmıştı, aile hekimime başvurduğumda kediyi 24 saat boyunca gözetim altında tutacağımı ve kedide normal dışı bir hareket olursa (ölüm, vb.) derhal olarak acil servise kedinin ısırdığını ve kedinin 24 saat sonra öldüğünü söyleyerek başvurmamı söyledi, kedi 24 saat içerisinde dediği gibi ölmüştü hemen acil servise gittim 2 adet kalçadan 2 adet koldan iğne vurdular ve 1 - 3 - 7 - 14. günler olmak üzere de aşı takvimi verdiler (kediyi adanaya götürdüler test vs. yapacağız demişlerdi).
Diyeceğim şu ki aşı öldürmez ama kuduz öldürür...