Dün kendini emlakçı olarak tanıtan birine 3000 TL kapora verdim fakat emlakçı değil sadece aracı bir kira bedeli de para istedi ev için daha sonra evden vazgeçince 2000 TL parayı eşimin hesabına geri yolladı fakat ortada ne kira sözleşmesi ne de yazılı başka bir şey yok. Karakola gidip herhangi bir para kesintisi yapacağını belirtmediğini kendini emlakçı olarak gösterdiğini söyleyerek şikayette bulunacağım. Parayı yollarken açıklamaya daire kaporası yazdım. Burada haksız çıkma durumum var mı? Zaten kabul ederek 2000 TL parayı geri yolladı bana kabul etmese bunuda yollamaz ortada onun bana yazılı olarak imzallattığı bir şey ve ya mesaj yok.