çok çok düşük ihtimal bile olsa, %100 korunma şansı varken, kesin ölüm riskini almak mantıklı değil. bir şey olmaz diyenler, yarın sizde kuduz belirtileri çıksa, sizin yerinize ölmeyi kabul edecek değiller. kediyi tanımıyorsanız mutlaka aşınızı olun.