DelMar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görünüm > Menü olarak tarif edebilirim hocam. Yapamazsanız pm atın uzak masaüstü ile halledelim
teşekkürler hocam çözdüm dediğiniz gibi