Devlet desteği yok, bak tiktok'a, hiç reklam yayınlamadan milyar dolar reklam verdi youtube'a ve tüm dünyada 1.sıraya yerleşti, aynı şekilde google, apple gibi firmalarda hep devlet desteği ile vergileri silinerek, uzun vadeli kredilerle uçuruldu, ve bu destek hala devam ediyor. Devlet desteklemezse firmalarda kısa vadede nasıl yüksek kãr ederim diye dusunuyor.
Haklısın o konuda ama benim bir firmam olsa gidip subdomain ile global e açılmaya utanırım hiç açılmam daha iyi saçmalık uygulama tasarımı global e göre 0 global basit kullanım ister