Malım mülküm yok sadece maaşımı garantiden alıyorum,Bana 1000 tl kredi veriyor.Hayatımda bir şey değiştirmez ama acaba daha sonra kredi çekmek istesem bak bu 1000 tl yi almış zamanında ödemiş
vs gibi bir pozitif faydası olur mu ?

Daha önce kredi çekmemiştim.

kredi vadesi de 3 ay, Aylık %2.64: yani 88 tl falan bir ödemeyle 264 tl fazla ödeyecğeim 1264 tl